Tänään kävin elämäni ensimmäisellä spinning-tunnilla. Se kesti normaaleista tunneista poiketen vain 45 minuuttia, mutta oli siltikin minulle aivan tarpeeksi saadakseni selkäni märäksi ja itseni rukoilemaan tunnin loppumista. Lajina spinning oli ihan kivaa sen rankkuutensa vuoksi, mutta jäin siltikin miettimään, miksen olisi samaa aikaa pyöräillyt ulkona, "tavallisesti". Sisätiloissa tunkkaisessa ilmassa kuumassa pyöräily aivan kylkikyljessä viereisten hikoilijoiden kanssa ei ehkei ollut se ihan mun juttu?

Mitä mieltä te muut olette spinningistä? Olenko ainut, joka ei siitä pitänyt, vai onko täällä faneja?

Nyt, jo tunnista selvinneenä ja ruokaa mahaan saaneena, sisällä on pienen pieni kummallinen tunne - haluaisin seuraavaksi kokeilla body pumpia! Se vaikuttaa todellatodella rankalta ja tehokkaalta käsivarsille eli on juurikin sitä, mitä itselleni tarvitsen! Jospa sitä joku päivä kerkeäisi, nyt koulu ja muut kiireet painavat aika rankasti niskaan..

Olen muuten alkanut huomata muutoksia itsessäni verrattuna aikaisempaan. Vaikka tätä lakkoa elämäntapamuutosta/projektia kesäkuntoon 2012/jne, rakkaalla lapsella on monta nimeä.., on kestänyt vasta 18 päivää, olen huomannut itsessäni täysin uusia lihaksia, jotka myös näkyvät paremmin! Hauikset ovat mukavan kovat ja persekin (huh, en ikinä ajatellut sanovani tätä), tuntuu kumman kovalta kun sitä jännitän! Mitä ihmettä, onko takalistossani sittenkin lihaksia!?

Toinen seikka, jonka olen huomannut, on se, ettei minun tee herkkuja enää ollenkaan samaan malliin mieli kuin aiemmin. En ole moneen päivään haaveillut karkkien syömisestä, ja se on todella kummallista. Toki sokeria tekee mieli, muttei läheskään samalla tavalla kuin aiemmin. Hyvä minä! Tosiaan sinne vaa'alle astelen ensimmäisen kerran kuun vaihteessa, onneksi sinne on vielä melkein kaksi viikkoa aikaa :)