Siis karkkilakkoilu. Tänään on vasta toinen päivä, kun oon lakossa, ja heti jo kauhee hinku syödä epäterveellisesti.. Aamulla jopa erehdyin varastamaan karkkeja piparitalosta, mutta sitten muistin ettei se käykään, ja kävin sylkäisemässä karkit vessanpönttöön :D Lounaaksi söin yllätävän hyvää sieni-bataatti-tonnikala-keittoa, ihan improvisoimalla vaan etin kaapeista tarvikkeita ja siitä tuli yllättävän hyvää! Tarjosin sisaruksillekin ja kukaan ei valittanu :))) Mähän oon selkeesti joku mestari-improvisoija..

Ainiin, ennen lounasta poljin kuntopyörällä 35 minuuttia ja katsoin samalla idolsia! :D Matkaa kertyi 12.3 km, taso oli kuutosella ja kaloreita kului joku 350, oon ihan tyytyväinen, mutta lopussa meinas lihakset väsyä ton kuutostason takia.. Vaikkei se ole edes puolivälissä! Pyöräilyn jälkeen venyttelin pikaisesti.

Siitä karkkihimosta vielä, tää on IHAN PERSEESTÄ. Sisko lähti kauppaan ostaa ruokaa niin pyysin et se ostaa mulle mun lemppareita, juuston makuisia riisikakkuja. Vaikka nekin kuuluu sarjaan "turhat syömiset", jotain armoa pitää tässäkin touhussa olla, riisikakkuja en saa vähennettyä ruokavaliosta, en millään. Kohta ne riisikakut on täällä <3

Illalla ajattelin vielä lähteä kävelylle itseni kanssa (paras kaveri alkoi seurustelemaan eikä ehtinyt mun kanssa tulemaan), mutta ehkä parempi, saan ajateltua asioita puhki. Ooon nimittäin ihan toivottoman ihastunut yhteen, enkä saa sitä millään mielestäni!! Ollaan tosi erilaiset ihmiset, kaikkia sen ajatuskuvioita ja mielenkiinnonkohteita en pysty ymmärtämään, mutta silti mahanpohjassa kutkuttaa aina kun nähdään. Vietettiin uuttavuotta meillä, samassa kaveriporukassa, ja oli tosi kivaa.. :) Tällä viikolla mennään yhdessä pelaamaan sulkapalloa, ylihuomenna siis nähdään seuraavan kerran, jaiks!